καθημερινότητα < καθημερινός + ότητα // καθημερινότητα θηλυκό (δόκιμο κυρίως στον ενικό - το σύνολο των δραστηριοτήτων και συνηθειών που συνθέτουν μια συνηθισμένη μέρα - ο κινηματογράφος είναι μέρος της καθημερινότητάς μου - (αρνητικά) η συνήθεια πράξεων ή/και σκέψεων που εκτελεί (ή έχει) κανείς μηχανικά, αυτόματα, χωρίς να το συνειδητοποιεί, η ρουτίνα, η καθημερινή επανάληψη πράξεων χωρίς ενδιαφέρον που οδηγεί στη φθορά - με έχει κουράσει πια η καθημερινότητα, θέλω να φύγω μακριά * από το: http://el.wiktionary.org/wiki
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Η εξουσία χαρίζει τα αγαθά της μόνο σε όσους επιθυμούν να την υπηρετήσουν". Μιχ. Σπέγγος "Η εξομολόγηση ενός πυρην. φυσικού".
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Παρουσίαση του βιβλίου του Παναγιώτη Νούτσου, στον Πολιτιστικό Πολυχώρο «Δημήτρης Χατζής», με τίτλο, "Ο Μαρξ στον καθρέφτη" από τις εκδόσεις Παπαζήση

ΓΙΑΝΝΕΝΑ: Ο Μαρξ στον καθρέφτη - 


Το Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών παρουσιάζει την Δευτέρα 11 Μαΐου, και ώρα 8:30 μ.μ., στον Πολιτιστικό Πολυχώρο «Δημήτρης Χατζής», το βιβλίο του Παναγιώτη Νούτσου, Ο Μαρξ στον καθρέφτη (Εκδόσεις Παπαζήση).Το βιβλίο θα παρουσιάσει ο συγγραφέας Παναγιώτης Νούτσος, Καθηγητής Κοινωνικής και Πολιτικής Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Αποσπάσματα του έργου θα διαβάσει η Νίκη Ζούκη, Φιλόλογος.Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.
Ο συγγραφέας αναφέρει σχετικά: Τι ακριβώς σημαίνει ο τίτλος του παρόντος βιβλίου και σε ποιο περιεχόμενο παραπέμπει; Χωρίς να προκαταλάβω τους όρους των ερωταποκρίσεων, υπογραμμίζω ότι ο ερωτώμενος Karl Marx με το έργο του προτίθεται να αντιπαρατεθεί σε κάθε μορφή «ειδωλοποίησής» του, με την... επακριβή προσκόμιση των θέσεών του, και αντίστοιχα ο ερωτών υπόσχεται να διατυπώνει έτσι τις ερωτήσεις του, ώστε να προϋποθέτουν το συνδυασμό της γνώσης των έργων του Marx, των συνθηκών της ιστορικής ανάδυσης και εκδίπλωσης της σκέψης του, των μορφών πρόσληψης και επεξεργασίας της καθώς και των πόλων της κριτικής που ασκήθηκε, από τη δημοσίευση των κειμένων του έως σήμερα. Επιπλέον, με το διαρκή αυτοέλεγχο της «ερωτητικής τέχνης» να αποκλείεται η προνομιακή χρήση της αντωνυμίας: ούτε ως δικός «μου» ούτε ως δικός «του» ή έστω του καιρού «του» και του καιρού «μας» να αξιοποιείται ο «καθρέφτης». Όσο για τη μέριμνα να μην επονομασθεί κανένας από τους δυο μας «καθρεφτάκιας», κατά το ιδιόλεκτο προσωνύμιο του «ειδωλοποιού» Ναρκίσσου, θα μπορούσε να σχεδιαστεί εξυπαρχής ένα κείμενο που, χωρίς ν' αφήσει τίποτε ανερώτητο, να μην καταντήσει «Εγχειρίδιο» ή «Compedium», αλλά να διεξαχθεί ως μια ζωηρή «συνομιλία» ανάμεσά μας.
____________
http://epirusgate.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου